środa, 10 lutego 2021

czy w to wierzyć

 Super, nareszcie ktoś się za Was wziął. W końcu może jak przytrzymają Was z 6-8 miesięcy to się nauczycie. Mam tylko nadzieję, że żadne media nie zaczną nadawać/dodawać treści dopóki rząd nie zmieni zdania. Chociaż podejrzewam, że dłużej niż tydzień nie pociągniecie. Dla mnie to zdychajcie, bando mediów "opiniotwórczych", razem z TVP i Trwamem powinno się Was zakopać i zaorać. Dla ciekawości WP jest najlepszym poligonem w Polsce do testów i walki z reklamami, wiecie, że dalej 68 elementów śledzących jest blokowanych przez różnego typu blokery a tej śmiesznej stronie informacyjnej. Nie wierzę żadnym mediom, nie tylko wp. Wszystko jest zmanipulowane a do nas dociera w najlepszym wypadku 30% prawdy. Ale to wyjątkowo  https://przepychanie.com.pl   tylko wtedy gdy to jest wygodne to aż 30%. Strajkujcie do końca świata i 2 dni dłużej.  z tym krajem ktos wspomnial o skladce zdrowotnej i tak jestem emerytem okace skladke zdrowotną, i prowadze jednoosobiwa dzialalnosc place drugi raz skladke zdrowotna a idąc do lekarza mosze płacić pierd...ten kraj. Nawet żeby zapoznać się z tym protestem trzeba się dowiedzieć co mam zamawiać on-line. Zbyt duża ilość reklam wpływa źle na zdrowie psychiczne. Co chwile wyskakuje jakaś reklama ludzie są nerwowi. W dzieciństwie słuchałem z moim ojcem Wolnej Europy, rozgłośni nadającej z Monachium. Nie dalej jak kilka miesięcy temu ten sam rząd nałożył na spółkę komandytową, którą jestem wspólnikiem drugi podatek dochodowy w wysokości 19%. Wtedy na Waszym portalu przeczytałem że to rozwiązanie mające na celu zapobieganie wyprowadzaniu dochodów do rajów podatkowych (sic!), choć nie jestem obywatelem polskim i wszystkie podatki płacę w PL., A jak dziś rząd na Was nakłada dodatkowy 5% podatek od reklam to nazywacie to skandalem i protestujecie. Do piekła z Wami, hipokryci!

Ciekawe czego będzie słuchał mój 7-letni wnuk bo na pewno nie propagandy nadawanej w TVP-pis czy Polskie Radio-pis. Tyle przy swoich 7 latach to on już wie. Prezes niech się tuli błogo do swojego kota i żyje w swoim fałszywym świecie.i trwa jakaś podmianka na scenie politycznej? Może to wszystko ukartowane, macie nie wiedzieć co sie dzieje tylko w brak przepływu ścieków  domu przed kompem siedzieć. Obstawiam że obudzimy sie za chwilę w innym ustroju/za rządów nowej władzy. Proszę o wydłużenie tego protestu. Pseudoinformacje, manipulacje, napuszczanie jednych na drugich, robienie afer z niczego itp. Naprawdę... bez Was żyje się o wiele przyjemniej co pokazuje dzisiejszy dzień. Jak dla mnie możecie zakończyć tę działalność nawet Nigdzie, oprócz krajów gdzie rządzi dyktator, nie ma rozdawnictwa pieniędzy z budżetu państwa, "po uważaniu" a także dofinansowania milionami niby komercyjnej i niby katolickiej stacji, Przy tak skoncentrowanych mediach, niby publicznych, istnieje możliwość wykończenia wolnych mediów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz