poniedziałek, 17 czerwca 2013

rozruch a miernik


Cena cewki 599zł i nie ma pewności, że to właśnie to.... gdy luzuję nakrętkę wtrysku, tryska paliwem non stop pulsacyjnie (wg faz wtrysku), czyli nie jest odcięty dopływa paliwa - tak sądzę. Gdyby jednak przez lanie zimą różnych płynów do zbiornika padła pompa paliwa - byłoby to bardziej realne. Nie wiem jednak jak to ugryźć.
Podepnę miernik pod cewkę na czas rozruchu... jutro koło 14tej i dam znać.
Chyba, że są jakieś inne pomysły ?
Mam jeszcze pytanie, czy pompa wtryskowa jest rozdzielaczem, a ciśnienie wtrysku wytwarzane jest przez elektryczną pompkę przy zbiorniku ? Czy zadaniem elektrycznej jest tylko dostarczenie paliwa na górę, a wtryskowa sama wytwarza ciśnienie i rozdziela? Muszę najpierw rozpoznać jaka cewka jest u mnie, bo tę od obrotów widziałem (popycha dźwignię dawki paliwa), usiłowałem się doszukać tej odcinającej paliwo i nie rzuciła mi się w oczy... no, ale za dnia kiedy usiłowałem wskrzesić agregat miałem na to 2 godziny i rozpocząłem od kontroli paliwa...
W nawiązaniu do moich pytań powyżej odnośnie ciśnienia roboczego paliwa to pytam, bo kiedyś ta elektryczna, jak zaczęła pompować to ładnie cykała i było słychać kiedy ciśnienie wzrasta, bo częstotliwość cykania malała - teraz "pierdzi" jak wariatka - niby daje paliwo, ale może ciśnienie zbyt małe. Sitko na smoku sprawdziłem, a kiedy zdjąłem przewód z pompki i włączyłem agregat to tryska na 2 metry, więc nie wiem czy warto ją rozbierać (rozbierałem i czyściłem w mrozy, w lutym). Skupię się na cewce odcinającej dopływ paliwa, jednak w takim przypadku klimatyzacja musiałby działać minimalnie się otwierać i kiedy pompka napompuje nieco ciśnienia odpala, ale przepływ zbyt mały, aby chodził. Zastanawia mnie bowiem fakt dlaczego odpala skoro cewka nie otwiera paliwa (jeśli jest spalona), chyba że zdarza się tak jak opisałem, że nie spaliła się do końca, a otwiera się minimalnie.  Już wcześniej widziałem ta instrukcje i tak się składa że mam też rejestrator DATACOLD i te 2 rejestratory sie różnią od siebie opcjami drukowania W DataCold da się ustawić ile dni wstecz ma być zrobiony wydruk a w EUROSCAN niema takiej opcji Zostaje tylko program i komputer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz