niedziela, 14 października 2018

system

Panowie policjanci to nie ja mam udowadniać ,że przegląd w moim aucie jest nie waży , to wy to udowodnijcie , to wasza rola by się dostać do cepiku czy jeszcze innych instytucji by mi to udowodnić!Dokładnie co nie zmienia faktu, że dowód i tak Ci zatrzymają do puki nie będzie wpisu w systemie. Z tym właśnie papierem masz wrócić do stacji kontroli pojazdów, żeby dokonali wpisu w systemie." trzeba wraz z dowodem wybrać się na najbliższy posterunek policji, by funkcjonariusz odnotował tam, że samochód jednak ma ważny przegląd i wbitą od diagnosty pieczątkę."
Mam udowadniać, że nie jestem wielbłądem? Adres stacji i datę badania mogę podać, a policja niech sobie jedzie na SKP i weryfikuje. Nie dość, że wymyślają chore przepisy, to jeszcze sami nie potrafią ich egzekwować, a ja mam im w tym pomagać! Stworzyli bubel, który "może nie działać", ale konsekwencje chcą przerzucić na kierowców. Pytanie - czy mogę jeździć bez dowodu rejestracyjnego i potwierdzenia zawarcia OC? Mogę! Więc tak robię - zgodnie z prawem. Co mnie obchodzi bajzej w systemie.Nie mój cyrk - nie moje małpy. Czytając mądrali, którzy wypisują, że należy wozić ze sobą kopie dokumentów, jakieś potwierdzenia - po co. Który paragraf o tym wspomina? Żaden, ale domorośli nieudacznicy już szukają łaty na cztery litery, żeby ukryć swoje dyletanctwo.a co ma do tego urzędnik obsługujący system cepik - jak nie wiesz jak to wygląda to się nie wypowiadaj? to, że w systemie nie ma ważnego przeglądu, jest jakby winą stacji diagnostycznej, która nie wprowadziła aktualnego badania do systemu. Akurat wiem, co mówię, bo pracuję na co dzień z Cepikiem i wiedząc, jak działa to wszystko radzę wszystkim, aby jednak mieli ze sobą dowód rejestracyjny dopóki to się nie usprawni. To że nie musisz wozić ze sobą dowodu rej. nie oznacza, że nie możesz ;) piszesz o marnowaniu czasu i pieniędzy na ewentualną wizytę w komendzie - tzn, że masz rozum i wiesz jak to działa, więc miej ze sobą dowód  I to z własnych, prywatnych kieszeni ! Sądu nie trzeba się bać !!! ( domniemanie niewinności) Jest to okazja do niezłego, legalnego zarobku ! Ci co testują CEPIK na grzbietach obywateli powinni SIEDZIEĆ, za całe wyrządzone zło (z pełną świadomością własną jak i osób które dopuściły ten ułomny system "do obrotu")Cóż, jak zwykle nasi wspaniali politycy i urzędnicy nie myślą. Wprowadzić CEPiK 2.0 najpierw dla stacji i dla Policji. Odczekać 2-3 miesiące żeby sobie stacje i Policja sprawdziły czy wszyscy mają dostęp do aktualnych danych i dopiero po otrzymaniu potwierdzenia że wszystko gra - przekazać do opinii publicznej. Kierowcy dowiedzieliby się jak wszystko by hulało. Zero zamieszania, wszyscy zadowoleni. Ale nie, bo pewnie było by to dopiero po wyborach i jedna dobra zmiana mniej do statystyk. Skąd oni ich biorą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz